Acești termeni și condiții de utilizare sunt aplicabili site-ului www.valspersonalflorist.ro. Vizitarea sau folosirea (cumpărarea produselor) acestui site, implică acceptarea acestor termeni și condiții.
Site-ul valspersonalflorist.ro este administrat de Soigne Atelier cu Amintiri SRL, CUI RO37502766, J10/553/2017, cu sediul social în Bld. Unirii, bl 19B, et 2, ap 10, Buzau, jud. Buzau, denumită în continuare VALS PERSONAL FLORIST.
Soigne Atelier cu Amintiri SRL furnizează servicii sub rezerva următorilor termeni, condiții și dispoziții (numiți în continuare „Termeni și Condiții”). Prin accesarea, vizualizarea, sau folosirea acestui site indicați faptul că ați înțeles acești Termeni și Condiții și îi acceptați ca echivalent juridic al unui contract scris și semnat, oferindu-vă acordul asupra acestor Termeni și Condiții.
Soigne Atelier cu Amintiri SRL își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții în orice moment, cu efect imediat ca urmare a postării pe site-ul nostru.
GARANȚIA VALS PERSONAL FLORIST
Suntem dedicați să oferim servicii și produse excepționale. Garantăm înalta calitate și prospețime a florilor folosite în aranjamentele noastre. În cazul în care, pentru orice motiv, nu sunteți complet mulțumit de produsele cumpărate sau de livrarea acestora, vă rugăm nu ezitați să ne contactați.
Acest site este oferit sub forma sa actuală (așa cum este disponibil la momentul accesării), fără nici un tip de garanții explicite sau implicite, cu privire la funcționare, informații, conținut, materiale sau produse ce sunt incluse pe site. Soigne Atelier cu Amintiri SRL nu răspunde pentru daune de orice fel, care decurg din utilizarea acestui site sau a produselor achiziționate cu ajutorul site-ului, inclusiv, dar nu limitat la daune directe, indirecte, incidentale, punitive și subsecvente.
Garanția de conformitate a produselor:
Produsele disponibile la comercializare pe site-ul www.valspersonalflorist.ro beneficiază de o garanție de trei zile pentru menținerea prospețimii florilor
Se consideră că un produs este în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:
1. a) produsul corespunde descrierii făcute de vânzător și are aceleași calități ca și produsele pe care vânzătorul le-a prezentat ca mostră sau model;
2. b) produsul corespunde oricărui scop specificat solicitat de către consumator, scop făcut cunoscut vânzătorului și acceptat de acesta la încheierea contractului de vânzare-cumpărare. Răspunderea noastră (valspersonalflorist.ro) pentru lipsa conformității produselor comercializate este angajată dacă lipsa de conformitate apare în termen de 48 de ore de la livrarea produselor.
Toate bunurile comercializate de Vals Personal Florist beneficiază de condiții de garanție conforme cu legislația în vigoare și cu politicile comerciale. Bunurile sunt noi și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
PRODUSELE ȘI SERVICIILE OFERITE
Vals Personal Florist oferă spre vânzare aranjamente cu trandafiri, în cutii realizate manual din carton cașerat, cu imprimare folio design exclusiv pentru acest brand, aranjamente cu trandafiri și alte tipuri de flori în cutii, trandafiri prezervați în cutii de acril cu imprimare folio, design exclusiv pentru acest brand. Descrierea fiecărui produs este disponibilă pe pagina Shop Online, împreună cu eventualele accesorii. Aranjamentele Vals Personal Florist sunt completate de un mesaj scris caligrafic și închis în plic cu ștanță cerată. Textul acestui mesaj poate fi special creat de consilierii Vals Personal Florist pe baza detaliilor furnizate de dumneavoastră. Acest serviciu este gratuit.
Fotografiile care însoțesc descrierea produsului au titlu de prezentare și pot diferi față de produsul final. Cu toate acestea, vă garantăm că respectăm întocmai aspectul general prezentat pe site. Numărul de flori poate varia în funcție de natură și dimensiunea acestora.
Prețuri, culori, disponibilitate
www.valspersonalflorist.ro își rezervă dreptul de a schimba și actualiza în orice moment conținutul acestuia, precum și Politica de confidențialitate, Termenii și condițiile de folosire, fără o notificare prealabilă. Astfel, vă rugăm să accesați periodic această secțiune pentru a verifica termenii și condițiile agreate anterior.
Vă rugăm să rețineți: culorile florilor și ale altor produse pot suferi modificări în funcție de monitor sau ecranul dispozitivului dumneavoastră.
METODE DE COMANDĂ
Pentru că timpul este prețios, Vals Personal Florist pune la dispoziția dumneavoastră mai multe metode de comandă și anume :
- Comenzi telefonice la numărul de telefon 0747 789 276
- Comenzi online pe www.valspersonalflorist.ro
- Comenzi prin Whatsapp la numărul de telefon 0747 789 276
- Comenzi prin email la adresa contact@valspersonalflorist.ro
Pentru a trimite o comandă pe site-ul Vals Personal Florist trebuie să aveți minim 18 ani.
După alegerea aranjamentului potrivit dorințelor dumneavoastră, alegerea datei și intervalului orar de livrare, adăugați produsul în coșul de cumpărături. Aici trebuie să vă autentificați în contul dumneavoastră (sau să înregistrați un nou cont). Completați apoi adresa de facturare și cea de livrare, textul mesajului care va însoți aranjamentul și alegeți modalitatea de plată.
În cazul în care doriți să vă ajutăm la compunerea mesajului (serviciu unic și gratuit al Vals Personal Florist) vă rugăm să completați în câmpul Note Comandă, un minim de informații necesare pentru o personalizare eficientă: numele persoanei (apelativ, dacă este cazul), ocazia (zi de naștere, onomastică, aniversare, felicitări, etc).
După plasarea produsului în coș, veți regăsi toate detaliile comenzii: descrierea produsului/produselor, data livrării și suma pe care o aveți de achitat. După confirmarea plății, veți primi un e-mail de confirmare a comenzii plasate ce va conține toate detaliile acesteia. După verificarea acestor informații, în cazul în care există erori, clientul are obligația să notifice serviciul clienți la adresa: contact@valspersonalflorist.ro
Vals Personal Florist nu va fi făcută responsabilă pentru orice amânări, întârzieri sau greșeli de comunicare cauzate de erori ale clientului, omisiuni, defecțiuni tehnice, întârzieri de transmisie, fie că sunt sau nu rezultate ale unor forțe majore, distrugeri, furt sau acces neautorizat în bazele de date sau sistemele proprietate a companiei.
Confirmarea de livrare va fi trimisă prin e-mail, în cel mai scurt timp după efectuarea livrării și va fi insoțită de o fotografie a buchetului livrat.
Comenzi telefonice
Modalități de plată pentru comenzi telefonice:
• transfer bancar;
• depunere de numerar în cont;
• plata prin card bancar (vă vom trimite pe e-mail un link pe care îl puteți accesa în siguranță pentru introducerea datelor de plată);
• plata în numerar la livrare, disponibilă doar pentru Buzau.
Comenzi prin E-mail
Comenzile prin e-mail sunt preluate, procesate și plasate direct în sistemul nostru de către echipa noastră. Este de ajuns să ne trimiteți datele dumneavoastră de contact, datele de livrare și produsul dorit, iar echipa noastră se va ocupa de realizarea și livrarea produsului . Clientul are obligația ca după primirea confirmării de comandă nouă pe e-mail, să verifice cu atenție toate informațiile și să notifice imediat angajații companiei de eventuale erori survenite.
Soigne Atelier cu Amintiri SRL nu va fi ținută responsabilă pentru orice întârzieri sau greșeli de comunicare cauzate de greșeli ale clientului, omisiuni, întreruperi, ștergere de fișiere din e-mail, erori, defecțiuni, viruși, întârzieri în operare sau transmisie, fie că sunt sau nu rezultate ale unor forțe majore, erori de comunicare, furt, distrugere sau acces neautorizat în bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate ale companiei.
Modalități de plată pentru comenzi prin E-mail:
• transfer bancar;
• depunere de numerar în cont;
• plata în numerar la livrare, disponibilă doar pentru Buzau.
Comenzi online
Pentru a comanda online pe website-ul nostru trebuie să:
• alegeți produsul dorit;
• vă rugăm să citiți cu atenție specificațiile, descrierea produsului, să observați prețul și disponibilitatea lui;
• dacă este produsul potrivit pentru dumneavoastră, adăugați produsul în coș;
• în acest punct puteți finaliza comanda ca și utilizator neînregistrat sau să vă faceți cont;
• completați datele dumneavoastră (numite de facturare);
• completați datele de livrare cu atenție;
• alegeți data de livrare, intervalul orar aproximativ, notați mesajul atașat comenzii și orice alte comentarii aveți pentru noi;
• selectați metoda de plată;
• revizuiți cu atenție încă o dată comanda la nivel de bucăți comandate, preț și apăsați butonul finalizează comandă.
Veți primi un e-mail de confirmare a comenzii plasate, factura după ce achitați comanda și apoi confirmarea de livrare. Clientul are obligația ca după primirea confirmării de comandă nouă pe e-mail, să verifice cu atenție toate informațiile și să notifice imediat angajații companiei de eventuale erori survenite.
Soigne Atelier cu Amintiri SRL nu va fi ținută responsabilă pentru orice întârzieri sau greșeli de comunicare cauzate de greșeli ale clientului, omisiuni, întreruperi, ștergere de fișiere din Email, erori, defecțiuni, viruși, întârzieri în operare sau transmisie, fie că sunt sau nu rezultate ale unor forțe majore, erori de comunicație, furt, distrugere sau acces neautorizat în bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate ale companiei.
Pre-comenzi
În cadrul website-ului nostru aveți posibilitatea de a plasa pre-comenzi. Pentru siguranța livrării produselor în forma prezentată vă rugăm să ne contactați cu minim 5 zile înainte . Indiferent că doriți să comandați pentru anul viitor sau pentru peste 3 luni de acum, echipa noastră deține logistica necesară pentru a vă asigura un flux normal al comenzilor plasate, urmând a fi livrate exact la data dorită și în condițiile sugerate de dumneavoastră.
Modificări și anulări de comenzi:
Anularea comenzilor se poate face numai prin notificare scrisă și trimisă la contact@valspersonalflorist.ro . Permitem modificarea sau anularea comenzilor cu minim patruzeci și opt (48) de ore înaintea datei de livrare solicitate sau minim cinci (5) zile în perioadele anumitor sărbători (Crăciun, Ziua Indrăgostitilor, 1-8 Martie – din cauza volumului extrem de mare de comenzi în aceste perioade).
Reclamații:
Echipa Vals Personal Florist face toate eforturile pentru a vă asigura că veți primi servicii excelente. În cazul în care, în orice moment, aveți probleme cu o comandă, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la contact@valspersonalflorist.ro. Reclamațiile trebuie să cuprindă numele și datele de identificare ale clientului, datele de contact (număr de telefon, e-mail și numărul comenzii la care se referă reclamația) și obiectul reclamației – descriere și fotografii, dacă este cazul.
LIVRAREA PRODUSELOR
Taxa de livrare
Vals Personal Florist livrează toate aranjamentele florale și cadourile prezentate, în Buzau și anumite aranjamente în toată țara, cu excepția localităților limitrofe sau a celor pentru care Sameday percepe taxă suplimetară de transport.
Politica de livrare
Vals Personal Florist livrează în sistem propriu doar în Municipiul Buzau. Pentru livrări în alte localități (fie limitrofe Buzaului sau în alte județe) vă rugăm să ne CONTACTAȚI.
Programul de livrări este:
• Luni-Sâmbătă: 08:00-20:00;
• Duminică: 09:00-18:00;
Produsele noastre sunt disponibile pentru livrare în aceeași zi, în 2-4 ore de la plasarea și confirmarea comenzii pentru orașul Buzau.
Pentru livrare în aceeași zi comanda trebuie să fie plasată și confirmată la plată înainte de ora 16:00. Livrările comenzilor confirmate pană la ora 16:00 se vor efectua în intervalul orar ales de către client în momentul comenzii.
Ora fixă de livrare nu poate fi garantată.
Pentru a solicita un anumit interval de livrare, vă rugăm să-l selectați în câmpul special în momentul comenzii. Vom face tot posibilul ca livrarea să fie în concordanță cu preferințele dumneavoastră. Sunteți de acord că orele de livrare solicitate de dumneavoastră nu sunt obligatorii, ci doar estimări și că nu aveți nicio pretenție împotriva noastră pentru orice întârzieri sau livrări anticipate. Pentru a nu dezvălui surpriza, echipa noastră nu va telefona destinatarilor la livrarea produselor. Facem constant eforturi pentru a respecta intervalele orare alese de clienți, dar acest lucru nu poate fi garantat în condiții de trafic intens, volum mare de comenzi, vreme nefavorabilă sau alte condiții de forță majoră.
Toate livrările în Buzau și zonele limitrofe se efectuează în sistem propriu, prin intermediul echipei noastre.
Înainte de sărbători importante, vă recomandăm să plasați comenzi cu cel puțin 3 zile în avans.
Livrare flori în alte localități din țară
Livrarea aranjamentelor de la Vals Personal Florist în alte localități se face prin intermediul Sameday. Comanda trebuie plasată cu minim 24 de ore înainte de data de livrare (ex: pentru livrare miercuri, comanda se face pană marți la ora 15.00). De asemenea, nu se pot livra aranjamente în zilele de Duminică și Luni!
Livrările în alte orașe nu se fac prin intermediul echipei Vals Personal Florist, ci prin curieri ai firmei de curierat Sameday. Livrarea este gratuită pentru toate localitățile deservite direct de rețeaua Sameday. Lista completă a acestor localități o puteți consulta AICI.
Pentru celelalte localități, pentru care se percepe taxă pentru kilometri suplimentari, este necesar să ne contactați înainte de plasarea comenzii pentru a verifica exact suma de plată pentru transport. Ne puteți suna la 0747 789 276 sau puteți să ne scrieți prin e-mail la: contact@valspersonalflorist.ro
Pentru livrarea florilor în alte localități din România, acestea vor fi special pregătite, ambalate și securizate pentru transport.
Livrările prin intermediul Sameday se efectuează în intervalul 08:00-20:00 și Vals Personal Florist nu poate garanta o oră fixă de livrare. În cazul în care suntem anunțați de către Sameday că destinatarul nu a fost găsit la adresa de livrare și/sau nu a putut fi contactat telefonic, există posibilitatea ca livrarea să fie amânată pentru a doua zi, caz în care Vals Personal Florist nu poate fi răspunzătoare de depăsirea termenului de livrare. În acest caz, clientul va fi înștiințat prin email imediat.
Vals Personal Florist nu face momentan livrări de flori în afara țării.
Metode de ambalare
Pentru Buzau și zonele limitrofe:
• produsele de floristică, plante naturale-sunt livrate conform pozei și specificațiilor de pe website, fără ambalare specială / împachetare cadou;
• toate produsele perisabile sunt transportate în condiții de temperatură și umiditate optime.
Pentru livrări naționale prin Sameday:
• toate produsele sunt ambalate cu atenție în cutii CO5, marcate valspersonalflorist.ro;
• toate produsele sunt împachetate în ambalaje protectoare, pentru a evita defecțiuni sau spargeri;
• toate produsele sunt securizate de cutie prin metode specifice pentru a se evita loviturile puternice.
Vals Personal Florist nu va fi făcută responsabilă pentru:
• Produse livrate la adrese incorect furnizate de expeditor;
• Livrări nereușite care decurg din lipsa destinatarului la momentul livrării, la adresa furnizată de către expeditor;
• Calitatea deteriorată a produsului ca urmare a unei adrese de livrare incorect furnizată de expeditor, sau o redirecționare solicitată de expeditor.
• Produse cu probleme de calitate cauzate de manevrarea necorespunzătoare de către destinatar.
Dreptul la anonimitate
Puteți opta pentru a nu dezvălui identitatea dumneavoastră destinatarului. Dacă nu ați completat numele dumneavoastră în Note Comandă unde aveți posibilitatea să scrieți textul mesajului sau nu v-ați semnat în niciun mod, noi nu vom dezvălui destinatarului numele sau alte informații legate de dumneavoastră. În anumite cazuri insă, cum ar fi anchetele oficiale ale autoritătilor competente, vom fi nevoiți să divulgăm numele unui anumit client.
Eventuale dificultăți la livrare
Este responsabilitatea clientului de a ne furniza adresa corectă la care se va face livrarea. În cazul oricărei erori sau nepotrivire de adrese, nu putem fi trași la răspundere și prin urmare, nu vom fi responsabili pentru orice fel de cerere de înlocuire sau de restituire. În cazul în care livrarea nu se efectuează deloc, din cauze care nu țin de vina clientului, vă vom oferi posibilitatea de înlocuire a comenzii sau de despăgubire. Clientul nu va fi în măsură să pretindă o altă comandă sau o despăgubire în valoare mai mare decât comanda plasată și neonorată.
În situația în care destinatarul nu poate fi găsit la adresa furnizată sau accesul la acesta este restricționat (în situația în care adresa este a unei companii/instituție publică/spital) și accesul mesagerilor noștri este limitat, coletul poate fi recepționat de o terță persoană (recepționer, portar, ș.a.) doar dacă această persoană va semna pentru primirea coletului. În aceste condiții comanda va fi considerată livrată. În cazul în care nicio altă persoană care are acces la destinatar nu dorește să semneze pentru primire, nu putem fi făcuți responsabili pentru livrarea nereușită. În cazul în care va exista orice fel de refuz al primirii comenzii, vom anunța asupra acestui lucru.
Poza produsului livrat
Echipa Vals Personal Florist va transmite, indiferent de zona de livrare aleasă, poza produsului ce urmează a fi livrat, pe E-mail / Whatsapp. Poza se poate transmite înainte sau după livrarea efectivă, însă aceasta are scopul de a prezenta o privire obiectivă asupra produsului comandat, pozele nefiind prelucrate si prezentând exact produsul dus la destinație. Pozele pot fi transmise prin E-mail sau Whatsapp, iar echipa Vals Personal Florist nu poate fi ținută responsabilă pentru erori de comunicare tip: lipsă conexiune internet, date de contact eronate, erori de comunicare, etc. Legal, orice comerciant de tip florărie online are obligativitatea transmiterii pozei martor către clientul plătitor. În perioade foarte aglomerate cum ar fi 14 Februarie, 1 Martie, 8 Martie, Paște, onomastici, Crăciun, etc. ne rezervăm dreptul de a amâna/anula acțiunea de transmitere a pozei martor pe Email sau Whatsapp.
METODE DE PLATĂ
Transfer bancar
Transferul bancar este efectiv plata prin bancă – Op (ordin de plată) – acest tip de plată poate fi efectuat direct la sediile băncilor la care aveți deschise conturi sau prin internet banking. Plățile trebuiesc efectuate în avans, iar după plată este indicat să ne transmiteți dovada plății prin e-mail, pentru o procesare mai rapidă a comenzii. Astfel, după validarea dovezii de plată, departamentul de contabilitate din cadrul companiei va integra comanda spre procesare și nu vom aștepta intrarea efectivă a banilor în bancă, lucru ce ar putea întârzia între anumite bănci.
Datele noastre pentru plată sunt:
- Soigne Atelier cu Amintiri SRL
- CUI: 37502766
- REG COM: J10/553/2017
- IBAN: RO15RNCB0490163077160001
- Bancă: BCR
Vă rugăm să citiți politicile noastre de confidențialitate pentru mai multe informații.
Plata la livrare
Acceptăm plata la livrare / ramburs pentru Buzau și zonele limitrofe
Facturare plății
Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în Comandă – compania este plătitoare de TVA. Orice comandă plasată pe website se achită înaintea livrării, excepțiile fiind clar menționate mai sus în temeni și condiții. Compania va emite către client o factură pentru Bunurile și Serviciile livrate, obligația clientului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare. Factura fiscală se emite pe numele plătitorului ( persoană fizică sau juridică ).
Conform articolului 155, alineatul 6 din Codul fiscal „Semnarea și stampilarea facturilor nu sunt obligatorii. „, iar conform Codului fiscală art.155, alineatul 8, punctul c: „Se pot transmite facturi prin mijloace electronice”. Compania nu își asumă răspunderea de a pune la dispoziția clientului factura fizică, ci doar în format electronic.
La solicitarea clientului, compania poate trimite catre client factura fizică și ștampilată, în Buzau, prin sistemul propriu de livrare în termen de 7 zile de la emitere și prin curierat cu plata la destinatar, pentru celelalte localități din țară . Chitanța este eliberată doar pentru plățile cash.
LIMITAREA RĂSPUNDERII
Sunteți de acord că (cu excepția celor prevăzute în mod explicit în prezentul document), Vals Personal Florist, angajații, reprezentanții și furnizorii acesteia nu vor fi răspunzători față de dumneavoastră sau orice parte terță pentru oricare dintre următoarele daune-interese legate de relația noastră comercială (inclusiv cu privire la produsele și serviciile noastre sau conținutul site-ului), sau alte părți terțe sau site-uri web: daune indirecte, exemplare, speciale, incidentale, punitive sau de consecință, sau daune pentru pierderi de profit, de venituri, de date sau de utilizare, suportate de dumneavoastră sau orice terță parte, în cadrul unei acțiuni contractuale sau de prejudiciu, referitoare la produsele noastre sau de acces și de utilizare a site-ului nostru, sau a oricărui alt hiper-link al unui site terț, chiar dacă am fost avizați sau înștiințați de posibilitatea unor astfel de daune.
Fără a aduce atingere oricăror prevederi contrare, răspunderea noastră pentru orice daune rezultate din relația cu dumneavoastră (inclusiv cu privire la produsele și serviciile noastre sau conținutul site-ului), sau site-uri terțe, în orice moment, va fi limitată la suma plătită către Vals Personal Florist pentru tranzacția ce dă naștere răspunderii, sau, în cazul în care nu există nici o tranzacție plătită, cea mai mică dintre sumele plătite de către dumneavoastră către Vals Personal Florist în ultimele douăsprezece (12) luni plus cincizeci de lei (50 lei).
NULITATE
Dacă orice prevedere a Termenilor și Condițiilor este considerată a fi invalidă, nulă sau neaplicabilă, celelalte prevederi vor continua totuși în vigoare și cu efecte depline, iar dispoziția nulă, invalidă, sau neaplicabilă se va considera modificată astfel încât să fie valabilă și executorie în limită maximă permisă de lege.
CONTACT
Dacă aveți orice comentarii sau intrebări, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați la contact@valspersonalflorist.ro .
DREPTURI DE AUTOR
Conținutul grafic și de text, designul, arhitectură și asamblarea acestui site este proprietatea Vals Personal Florist sau a furnizorilor săi de conținut și sunt protejate de legile drepturilor de autor din România. Utilizatorii pot folosi acest site ca o resursă de cumpărături, dar orice altă utilizare a site-ului, inclusiv reproducerea, modificarea, distribuirea, transmiterea, republicarea, afișarea conținutului de pe acest site este strict interzisă. În plus, software-ul folosit pe acest site este proprietatea Vals Personal Florist sau a furnizorilor săi și este protejat de software sub legile dreptului de autor din România.
Puteți sesiza orice încălcare a dreptului de autor la adresa de e-mail: contact@valspersonalflorist.ro